Friday, January 08, 2016

MEKAH DAN AUSSIE

2 comments :

Syuh syuh..
ni pehal senggayut2 kat cermin kete orang ni??
mak tak ajar ke apa ni???
hahhaa. Hambarnyaaa lawak ko esah!
semakin merudum performance kelakar kau.
biarrr aaa :p

Tah hari apa tah aritu.
Tggu makcik kedai masak lauk tapau.
Dannn lagi ko godek sana.godek sini.
Enterprem budak 3 ekor ni jap.

 :: Peneman i drive back ::

2 koala bear. sekor polar bear.
So far tadek plak diorang meragam.
Sampai i tak nampak kete belakang.
eh mengkome perasan tak gambar apa ni??
ni pic cermin pandang belakang kereta lah ko!!

Btw...
Doa2lah i dpt pegi sndiri Aussie.
Nnti i belikan u ols the coala piula.
baca ni k..

YA ALLAH AKU DOAKAN NUR AISHAH ISNIN DAPAT PERGI MEKAH  LEPASTU PI AUSTRALIA. AMEEN.

Ha kan koang dah doakan i tu..
maseh koang...
cemolot ciked... muahss :)

2 comments :

Zie Azi said...

insyallah,tapi kalau gi aus.bear koala i jgn dilupakan. i nak dua tau..sebab askar i ada dua kang berebut pulak..hihii.satu lagi permintaan nak besar sikit dr yg menjongket kt cermin tu ya..

Nur Aishah said...

yeayy tq suzi..sbb mendoakan i..walau dipaksa-rela. kah kah kah.
ehh tadek hal. moyang coala pun i angkut bawa balik tuk u anak beranak! (gambar je la). hahahhaha.. ameen ameen. sbnrnya i nak g switzerland(after mekah) and london..tapi mcm galah pjg sejengkal..aussie yg kedekatan itu pun terkial2 nak pi... huarrghh..