Tuesday, October 27, 2015

APRICOT SEED BY ND LIFE

10 comments :

Bismillahirrahmanirrahim.
Saya sebenarnya sedang dalam rangka menyiapkan entry2 berkenaan sakit saya(Endometrial cancer & Liver cancer) serta pengalaman semasa saya sakit.
Insyaallah jika ada kesempatan, akan dibuat link khas. 
Mungkin boleh membantu kot-kot 1 hari nanti,
blog ini dibaca oleh cancer survivor yang lain, atau ahli keluarga cancerian. 
Tak banyak,sikit mungkin boleh di ambil sebagai rujukan, iktibar dan panduan.
atau mgkin sbgai sokongan moral etc. 
Tapi hari ini, saya nak kongsi supplement yang saya ambil 
selepas saya tidak lagi perlu menjalanai rawatan chemoteraphy. 
It's only 2 medication.
1. Apricot seed kapsul by ND Life
2. Extra virgin olive oil(kapsul).

:: Extra Virgin tu skrang saya dah tak makan yang ada Habbatus Sauda. Sebab saya senang sembelit. Saya sentiasa bertukar2 untuk mencari yang terbaik dan yg terpaling sesuai. But the Nd Life apricot seed tu, saya dah makan berbotol2 sejak sakit. Alhamdulillah ::
 
Since semalam saya baru repeat order dgn ND Life, hari ini suka saya nak share about ND Life Apricot seed ni. Suka diingatkan, this is not a business thingy anymore. Semata-mata perkongsian penuh kasih sayang. And must important thing, kesembuhan adalah se-mutlaknya dengan izin Allah taala. Namun, Allah jua menuntut hambaNya supaya berusaha serta bertawakkal. 

Mohon sahabat2 yang membaca blog ini mendoakan kelangsungan kesembuhan saya.
Terima kasih.

APRICOT SEED BY ND LIFE


KENAPA ANDA PERLU MEMILIH KAPSUL BIJI APRIKOT NDLIFE?
  • LULUS KKM : MAL15060002TC
  • RM50.00 Untuk 1 Botol Yang Mengandungi 100 KAPSUL Dijamin Paling Murah Di Pasaran & Anda TIDAK Akan Dapat Harga Ini Pada Jenama Lain
  • Biji Aprikot Tulen GRED A Yang Telah Dikapsulkan
  • Hanya Biji Aprikot ASLI & Semestinya Tiada Campuran Bahan KIMIA
  • Kapsul GELATIN HALAL Yang Diluluskan

KHASIAT KAPSUL BIJI APRIKOT NDLIFE
  1. Mencegah dan merawat pelbagai jenis kanser.
  2. Mampu membantu merawat penyakit kronik yang lain.
  3. Mengurangkan berat badan, tekanan darah tinggi dan kolestrol dalam darah.
  4. Meningkatkan kesihatan mental dan memori.
  5. Mengurangkan masalah sendi.
  6. Membantu merawat masalah buasir.
  7. Berfungsi sebagai tonik dan antioksida yang dapat menyingkirkan toksin dalam badan.
  8. Membantu penyembuhan luka.
  9. Mampu merawat masalah kulit-kulit gatal dan alahan.
  10. Menyelesaikan masalah JERAWAT dan RESDONG.
  11. Menghaluskan kulit.
  12. Anti PENUAAN.
  13. Mengecutkan TUMOR.
  14. Melawaskan pembuangan air besar.
  15. Merawat masalah kesihatan wanita seperti fibroid, cyst, senggugut dan masalah kesuburan,
  16. Mempercepatkan proses pertumbuhan tulang patah.
  17. Sakit-sakit sendi seperti keletihan, ARTHRITIS dan GOUT.
  18. Merawat ATHMA dan masalah paru-paru.
  19. Memberikan tenaga ekstra.
  20. Mengatasi gastrik dan migrain.
  21. Membantu pesakit STROK.
  22. Menstabilkan hormon TIROID, SLE, SAWAN dan banyak lagi
PERHATIAN : TIDAK SESUAI UNTUK IBU HAMIL, IBU MENYUSU ATAU SEMASA HAID

10 comments :

Zie Azi said...

baru nk jerit beli kat mana, sekali ada note merah, ibu menyusu tak digalakkan. tak jadi nak tanya..hahah

norazizah awang nor said...

Beli kat mana sis apricot seed tue?

Nur Aishah said...

Salam sis azizah..
sy bli on9 dari sis hartini..ni no.dia +60127537543. Nd life ni ada kelulusan KKM. Dont worry. Mmg every mth sy akan bli 3 botol.

Nur Aishah said...
This comment has been removed by the author.
Athirah said...

Sy athirah agent ndlife apricot boleh dapatkan produk dgn sy . 0195515286

Athirah said...

Sy athirah agent ndlife apricot boleh dapatkan produk dgn sy . 0195515286

laling mk said...

hai, sy nahariah stokis ndlife, boleh whatsapp ke 0137253236 utk rundingan percuma..

NORHIDAYAH MUHAMAD YUSNI said...

sy baru beli di shopee..rm 38 free postage..

NORHIDAYAH MUHAMAD YUSNI said...

sy baru beli di shopee..rm 38 free postage..

Nor Firdaus Nor Razalan said...

Kak...bleh x kak ws or email kt saya mcm mana nk tau produk ni ad cop kkm .... Dan kt botol tu mcm mana mmg ad cop kkm ke... Daus 0179292914...urgent nk beli...tp banyak yg fake...so konfius ngan produk ni