Thursday, October 08, 2015

CHECK UP @GLENEAGLES KL

2 comments :
Pagi ni got check-up mcmbiasa.
Since appoinmnt at 9.30am.
Lewat lah sikit kami bangun and gerak.
Sampai2 register mcmbiasa.

::Registration counter::
 
Then timbang berat.
Berani tanya berat berapa?
Simpan je soalan tu dlm hati ye anak2.
pffft.
Pastu ambil darah and flush chemo port.
Nurse2 sini semua peramah2.
Mcm dah kawan2.
Kak Jee(1 of nurse) tu siap mention..
"haa dah agak dahhh puan...boleh cam bauu perfume u!"
Ek eh u ni, ni perfume ni agak baru. i x pnh pakai before taw.
pandaiinyerrr u amek ati patient.
Thn depa dpt APC k! huhu.
Jmpe doc tak sampai 15min pun.
Tggu dkt nak 2 jam. foine!

Mcmbiasalah juga. selpiaq barang sekilo dua.
Cari mood nak jmpe doc.
Psst arini i pakai baju baru tawwww.
Batik baru. Suami i beli dari tahun lepas.
Before kawen lagi! HAHHAHA.
tapi baru last week siap jahit.
I yg antar lambat pun.
Kain ela dari Bali pun ada selonggok dlm beg.
Bila mau p anta tailor???
ha itu yg kita tak tau!
hahahah




:: Sang Arjuna Beta yang setia menemani. Nah amek seluruh heart i sayang.. bahahaha..geli2 je rasa bawah lengan ni.. huhu::

Settled semua. Tanpa medication. Tanpa MC.
Send husband to office.
I pun masuk keje mcmbiasa..
Ujung2 tahun skrang ni,xleh la nak cuti ke MC ke apa.
Nak close account kan.
Sampai opis semua senyap je buat keje,
Tingat la si Azmi(budak tablet) masuk2 je kewangan..
"uish ni opis ke library??"
bahahahah. giler tekun org bz tak angkat2 pala.
Sikit lagi kalau tujal pala memang berdentum cium meja.

Dah.ptg ni mau masak apa????
roti makan ngan telur pecah sambal dap gak ni kannn??
*lapAilio*





2 comments :

Zie Azi said...

alhamdulillah,baik2 aja
petang ni karok smpi lebam la..

MumMe said...
This comment has been removed by a blog administrator.