Thursday, November 17, 2016

GARLIC-N-ALL KEEPER by TUPPERWARE

1 comment :

Assalamualaikum.

Koang hadap lah ye kejakunan mak esah.
Orang lain dari zaman Paleolitik lagi dah ada casing ni.
kau baru terhegeh2 beli?? pity u! kahhh!!

cerita byk tadek ye...
koang tggu i update apa jadi kat nasib garlic/onion container ni ye!
i bukan apa?? masih terbangang2 blur lagi MOTIF i beli???
kat dapur tu haa..bwg putih ada la sebunjut.
bawang merah 2-3 ketul. bawang besar seketul kot??
halia and kunyit baru je habiss..
dah tu kau nak buh apa dalam ni???
cuba kau cakap...COBA!!! hahahhaha
paling tacing .... KAU MASAK BERAPA KALI JE ESAH OII ???
hahhahaha..makkkk!! tolonggg..
casing kemain besar..masuk anak kucing pun muat 2-3 ekor ni.
dah tu beli sampai dua plak tu! bengong!!!
i igt nak lanting seketul bagi mak lahhh..
pekdah sikit.


:: sebaik amek yg 3.0L...kalu i amek yg 5.0L i buat letak sepender je.. 1 suami pnya sepender..1 i punya! hahhah :: 



:: ni kwn i lah goda.. 2 ketol ni dia let go RM110 je... koang mahu?? sbb market price seketol RM73.20.. ::  

masa order tak fikir byk...
barang sampai baru nebes terfikir cemana nak bawa balik.
bkn apa,ni mmg standby je la tadah tingerr..
melahar2 lah perli2an dari mr.banker i tu kang...
"apa menu bawang kita hari ni ??"
"bawang syg dah tumbuh pokok?"
"beli lah lebih sikit bawang tu..bekas dah besar."
"abg rasa kalau beli 14...baru sesuai kat umah kita ni syg"

pfffttt..

eh eh tapi kann..tapi kannn..
i ada 3 benda lagi nak beli kat tupperware ni... 
pstu i stop ..i.allah pomis! hahhaa
(tak insaf2 plak tu..gggrrr)


:: tada...rice dispenser ni... kwn i nak bagi RM231.. ::

dengan....

:: tempat letak garam n segala mala rempah ratus....sekarang dah elok molek dah container garam I. tapi biasa laaaaa.. pempuannn..kan ada 9 nafsu..su su su su.. hahahhaa.. ::

lagi satu...

:: coffe & tea set ni... kwn i bagi RM132.00. normal price dia RM175.00. kalau koang nak, meh i pjg2kan ctct no.kwn I..  ::

woowwww meletopppp lah dapur i lepas ni.
apa barang sekadar dapur berasap?? i siap meletopp pom pom pom lagi..
hahhahahhha...




1 comment :

Zie Azi said...

payah nak amik sepender duk dlm bekas tu, mau kang tutup tercabut elok togel tnpa tutup..
eheheh