Thursday, October 01, 2015

KESAH ORANG MERAJUK & LA USUPADORA

1 comment :

Semalam kan....ada org tu dah mengada2 nk majok bagaii.
So dah anje2 gitu, idok la teman ada mood nk masak nya.
Balik dah la kemahen jem kat chow kit.
Tersangap2 tersengguk2 ak drive.
Sampai umah dah kol 6lbh.
Angkat baju kat ampaian, mandi and start melipat kain.
Sambil tgk La Usupadora.
Hahahha.

:: Time ni dok berangan nak canteq mcm awek ni. skrang dah kertu apa diorang kenn??::

Kome tau ke idok citer Mexico paling ngetop dlm tahun 2000 dlu nunn??
Eh rasanya Venuezela kot...
Ala yg heroin dia kemain cantik ala2 baby doll;  Gabriella Spanice ittew?
woowww Astro Bella repeat main cete ni olss!!
I apalagi..gigil2 vontot me-record neh.
Sbb dia main kol 11am.
Sambil tgk,sambil mengimbau2 kenangan.
Time tu kan umur baru 20thn..
Time tu gigih ni dok tggu dpn tv.
Sbb dia tayang kol 4.30pm mcmtu on weekdays.
Abis je kuliah menggelabah balik.

eh dah melalut kelaut mexico ni ape ke halll  nyaaa???

Ok dah tak masak,kan?
Kol 7pm keluar umah fetch husband @Ktm UKM and shoot makan kat area Ternas Jernang.
Eh menarek juga makan situ.
Set nasi + lauk(pilih ayam atau  ikan) + ulam + sambal belacan + kuah= RM6.00
dah la ikan or ayam tu dia goreng jam2 tu jg. Panasss2.
ek eh menarek nok. malam2 mana ada org goreng panas2 kan???
pastu up dgn tomyam putih, telur dada & kailan ikan masin.
Air apple kasturi & Bandung laici.
Baru rm23.00 ko!!
Makan gitu pnya banyak, mcm kan takda hari esk!
ihok ihok.




1 comment :

Zie Azi said...

nk sign..plezzzz