Wednesday, October 14, 2015

MAAL HIJRAH 1437H

1 comment :
Salam Maal Hijrah 14734H.
Moga pada tahun baru seiring dengan azam tawadduq dalam ibadah.
Dan sentiasa berusaha untuk menjadi hamba yg beriman.
Ameen.

Since kami masih kat umah mak, melepak makan minum dengan istiqomah nya.
Itu lah kerojenya.
Pastu masa nak balik, i sarung je jeans..
si neelofa celup tu dah mengendeng2 nak ikut.
Sian piulaa.
So jom la kita tgk mana2 yg leh lepaskan doang main.
Since nak beli barang, ke Tesco Ampang je lah kita.
Main la engkorang puas2.

:: Hai,saya neelofa. Takleh blah btol minah ni. siyes, mmg dia bahasakan diri dia Adik,neelofa! pffttt::

 
:: Buah hati mentayam ciknyah Abam yang dah susut..::




:: Fruitheart ciknya forever::

Pastu pow makan KFC. Penat i hasut2 doang ajak mkn pizza.
Taknak diorang ni? koman btol laa makan KFC.hhuhuh.
Hope diorang happy coz i did miss the moment with them.
Time i bujang2 dlu. P mana2 sikit2 bawa diorang. hmmm.

:: Neelofa & Nora Danish. hahaha. Patutlah anak buah mengikut! perahsantan!!::

:p

1 comment :

Zie Azi said...

auni yg makin bambam dr ciknyah..alo lo cute